Könnyű elveszni a közösségi platformok hálójában!

Messze járnak már azok az idők, amikor elegendő volt egy-egy jól megszerkesztett szórólap vagy egy hirdetés a helyi újságban, és máris özönlöttek a vendégek akár az egészségügy, akár a szépség területén tevékenykedő vállalkozókhoz. Persze bármely más területet is hozhatnánk példának, hiszen mindegyik vállalkozás számára létkérdés az, hogy a harmadik évezred hajnalán hogyan és miként van jelen a világhálón, azon belül is a közösségi oldalakon.

Mai cikkünkben ezt a témakört járjuk körbe, hogy kicsit könnyebb legyen eligazodni a sok opció között, ám ha még az írásunk végén sem érzed, hogy mit és hogyan kellene, akkor feltétlenül válaszd a Klikkmarketing közösségi média menedzsment szolgáltatását!

Hol légy jelen?

Míg eleinte csak a Facebook volt az egyetlen lehetséges válasz, addig mára már több felület közül is választhatsz. Mutatjuk is, hogy melyek a legnépszerűbbek.

  • A Facebook sikere töretlen. Lassan csaknem két évtizede működik, de még mindig igaz, hogy aki nincs ott fent, az nem is létezik.
  • Az Instagram szorosan követi minden közösségi oldal alfáját és omegáját. Képi anyagaival gyorsan nagy babérokra tört, nem érdemes lemaradni róla.
  • Üstökösként robbant be a TikTok, ahol rövid videók formájában létrejött tartalmak válhatnak virálissá percek leforgása alatt.
  • Csendesen és stabilan tündököl a LinkedIn, a szakmai Facebook.
  • YouTube nélkül ma már nincs élet. Mindent ott nézünk meg, hogy hogyan kell csinálni, a videós tartalmak mindig hatalmas tömegeket vonzanak.

Láthatod, hogy elég sok lehetőség vár rád, a célközönségedet, a küldetésed fényében válaszd ki azt, amelyik számodra a legideálisabb, és máris indulhat a posztolgatás.

És legfőképpen hogyan?

Persze az sem mindegy, hogy ezt hogy teszed, dióhéjban mutatjuk a lényeget!

Plaformtól függően a napi egy poszt elegendő, de ha heti 3-4-et tartasz élhetőnek, az is járható út. Történet formájában akárhányat oszthatsz meg, az emberek szeretik, ha pörög és él egy üzleti oldal.

A tartalmat illetően ne feledd, hogy valóban értékre vágynak az emberek, sőt, a keresőmotorok is azt értékelik igazán. Akár a termékedet, akár a szolgáltatásodat járod körbe, akár a kulisszák mögé engedsz bepillantást, igazán egyedi anyagokat tudsz létrehozni!

Ne kövesd fejetlenül a trendeket!

Bár kétségtelenül nagy önuralom és fegyelem kell ahhoz, hogy ne üljünk fel minden divathullámra, azért egy dolgot mindig, minden új kedvenc platform esetében tegyünk meg: hozzuk létre a profilunkat, foglaljuk le a nevünket, a későbbiek folyamán pedig majd ráérünk eldönteni, hogy akarunk-e azon az oldalon kezdeni valamit, vagy marad üresen és érintetlenül a profil.

Mielőtt bárhol elkezdenénk aktívan tevékenykedni, határozzuk meg, hogy hogyan szeretnénk jelen lenni az adott oldalon, kiket szeretnénk elérni a tartalmainkkal. Ha erre megtaláltuk a választ, akkor nyert ügyünk van!

Hasonló cikkek

Comments

KÖVESS MINKET!

1,127FansLike

Kategóriák

Népszerű

Outfit jelentése a divat világában

Mikor az ember belemerül a divat mélyebb rétegeibe, számos kifejezéssel és szóval találkozik, melyek első hallásra idegenek lehetnek. Az „outfit” is ilyen. Bár a...

Tommy jeans és Tommy Hilfiger: Mi a különbség?

A divat világában számtalan márkával és alkategóriával találkozhatunk, amelyek gyakran összezavarhatnak minket, a vásárlókat. Egyik ilyen név, ami gyakran előkerül, a Tommy Hilfiger. De...

Tüszős mandulagyulladás: Meddig fertőz és hogyan kezelhető?

A tüszős mandulagyulladás (follicular tonsillitis) gyakori betegség, amely gyakran fájdalmas tüneteket okoz. A betegséget leggyakrabban vírusok vagy baktériumok okozzák, és általában az immunrendszer erőteljes...

Vibe jelentése a modern társadalomban

A közösségi média és a gyorsan változó popkultúra világában rendszeresen találkozunk új szavakkal és kifejezésekkel, amelyek idővel a mindennapi beszéd részévé válnak. Az egyik...

Ajánló