Harminc márka kápráztatta el a közönséget a Budapest Central European Fashion Weeken

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 13. alkalommal rendezte meg a Budapest Central European Fashion Weeket (BCEFW) január 22. és 28. között, ahol 29 divatmárka, köztük 10 régiós tervező mutatta be legújabb kollekcióját. A Szépművészeti Múzeum falai között megrendezett esemény hatalmas sikert aratott, mintegy háromezer látogató vett részt a hétvégi divatbemutatókon.

A BCEFW idén is igazi divatkavalkáddal kápráztatta el a közönséget. A magyar tervezők mellett lengyel, szlovák, szerb, osztrák és ukrán alkotók is bemutatták munkáikat, kiemelve a régió sokszínű tehetségét. A magyar divatszakma krémje is jelen volt, három elismert márka külső programokkal is színesítette a divathét palettáját.

Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója kiemelte, hogy a BCEFW mára a régió legszínvonalasabb divateseményévé nőtte ki magát. A rendezvény szakmai színvonala lenyűgözte a hazai és nemzetközi szakembereket, újságírókat és vásárlókat is, akik elismerően nyilatkoztak a tervezők kollekcióiról.

A divathét kiemelt figyelmet fordított a fiatal generációra is. A Fashion Hub ingyenes programjaival, workshopokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel és nyitott műhelyekkel várta a Z generációt, ahol betekintést nyerhettek a divatvilág kulisszái mögé. A programok iránt óriási volt az érdeklődés, már az előregisztráció során is túljelentkezés volt.

A BCEFW nem csupán a divatról szólt, de Budapest kulturális kincseit is bemutatta a nemzetközi szakembereknek. A milánói Spazio 38 showroom, a lengyel Modivo, a svájci Hay Hay márka, az athéni Passion Alley butik és a White Milano trade show képviselői is megtekintették a divatbemutatókat, és elismerően nyilatkoztak a magyar márkákról.

A divathét online is nagy sikert aratott. A Facebookon csaknem húszezren követték a divatbemutatók élő közvetítéseit, a TikTokon pedig 150 000 fölötti megtekintést ért el a divathét legnépszerűbb videója.

A BCEFW kiemelt pillanatai:

  • A magyar divatszakma krémje, többek között Aeron, Abodi, Nanushka és Zsigmond bemutatták legújabb kollekcióikat.
  • A Fashion Hub ingyenes programjaival lenyűgözte a Z generációt.
  • A nemzetközi szakemberek elismerően nyilatkoztak a magyar márkákról és a rendezvény szakmai színvonaláról.
  • A BCEFW online is nagy sikert aratott, a Facebookon és a TikTokon is tízezrek követték a divatbemutatókat.

A Budapest Central European Fashion Week igazi ünnepe volt a divatnak, a kreativitásnak és a tehetségnek. A rendezvény bebizonyította, hogy Budapest méltó helye a divatvilág térképén.

Hasonló cikkek

Comments

KÖVESS MINKET!

1,127FansLike

Kategóriák

Népszerű

Tommy jeans és Tommy Hilfiger: Mi a különbség?

A divat világában számtalan márkával és alkategóriával találkozhatunk, amelyek gyakran összezavarhatnak minket, a vásárlókat. Egyik ilyen név, ami gyakran előkerül, a Tommy Hilfiger. De...

A minimalista életmód: miért választják egyre többen az egyszerűséget?

A minimalista életmód az elmúlt években egyre népszerűbbé vált, és egyre többen döntenek úgy, hogy kevesebb tárggyal és egyszerűbb életvitellel teremtenek helyet a számukra...

Vibe jelentése a modern társadalomban

A közösségi média és a gyorsan változó popkultúra világában rendszeresen találkozunk új szavakkal és kifejezésekkel, amelyek idővel a mindennapi beszéd részévé válnak. Az egyik...

Outfit jelentése a divat világában

Mikor az ember belemerül a divat mélyebb rétegeibe, számos kifejezéssel és szóval találkozik, melyek első hallásra idegenek lehetnek. Az „outfit” is ilyen. Bár a...

Ajánló