Harminc márka kápráztatta el a közönséget a Budapest Central European Fashion Weeken

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 13. alkalommal rendezte meg a Budapest Central European Fashion Weeket (BCEFW) január 22. és 28. között, ahol 29 divatmárka, köztük 10 régiós tervező mutatta be legújabb kollekcióját. A Szépművészeti Múzeum falai között megrendezett esemény hatalmas sikert aratott, mintegy háromezer látogató vett részt a hétvégi divatbemutatókon.

A BCEFW idén is igazi divatkavalkáddal kápráztatta el a közönséget. A magyar tervezők mellett lengyel, szlovák, szerb, osztrák és ukrán alkotók is bemutatták munkáikat, kiemelve a régió sokszínű tehetségét. A magyar divatszakma krémje is jelen volt, három elismert márka külső programokkal is színesítette a divathét palettáját.

Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója kiemelte, hogy a BCEFW mára a régió legszínvonalasabb divateseményévé nőtte ki magát. A rendezvény szakmai színvonala lenyűgözte a hazai és nemzetközi szakembereket, újságírókat és vásárlókat is, akik elismerően nyilatkoztak a tervezők kollekcióiról.

A divathét kiemelt figyelmet fordított a fiatal generációra is. A Fashion Hub ingyenes programjaival, workshopokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel és nyitott műhelyekkel várta a Z generációt, ahol betekintést nyerhettek a divatvilág kulisszái mögé. A programok iránt óriási volt az érdeklődés, már az előregisztráció során is túljelentkezés volt.

A BCEFW nem csupán a divatról szólt, de Budapest kulturális kincseit is bemutatta a nemzetközi szakembereknek. A milánói Spazio 38 showroom, a lengyel Modivo, a svájci Hay Hay márka, az athéni Passion Alley butik és a White Milano trade show képviselői is megtekintették a divatbemutatókat, és elismerően nyilatkoztak a magyar márkákról.

A divathét online is nagy sikert aratott. A Facebookon csaknem húszezren követték a divatbemutatók élő közvetítéseit, a TikTokon pedig 150 000 fölötti megtekintést ért el a divathét legnépszerűbb videója.

A BCEFW kiemelt pillanatai:

  • A magyar divatszakma krémje, többek között Aeron, Abodi, Nanushka és Zsigmond bemutatták legújabb kollekcióikat.
  • A Fashion Hub ingyenes programjaival lenyűgözte a Z generációt.
  • A nemzetközi szakemberek elismerően nyilatkoztak a magyar márkákról és a rendezvény szakmai színvonaláról.
  • A BCEFW online is nagy sikert aratott, a Facebookon és a TikTokon is tízezrek követték a divatbemutatókat.

A Budapest Central European Fashion Week igazi ünnepe volt a divatnak, a kreativitásnak és a tehetségnek. A rendezvény bebizonyította, hogy Budapest méltó helye a divatvilág térképén.

Hasonló cikkek

Comments

KÖVESS MINKET!

1,127FansLike

Kategóriák

Népszerű

A siker útja: Hogyan segíthetnek a pedikűrös továbbképzések a karrieredben

A szépségápolás területén az ápolt és egészséges megjelenés gyakran a siker kulcsa. Bár sokan a pedikűrözést kizárólag a személyes kikapcsolódás és kényeztetés érdekében veszik...

Tüszős mandulagyulladás: Meddig fertőz és hogyan kezelhető?

A tüszős mandulagyulladás (follicular tonsillitis) gyakori betegség, amely gyakran fájdalmas tüneteket okoz. A betegséget leggyakrabban vírusok vagy baktériumok okozzák, és általában az immunrendszer erőteljes...

A minták mágusa: az öltözködési mintázatok evolúciója és hatása

Az emberi kultúra és öltözködés történetében a ruházat mintái különleges szerepet töltenek be. Ezek a mintázatok nemcsak esztétikai élményt nyújtanak, hanem gyakran hordoznak kulturális,...

Sneaker kultúra: az utcai divattól a high fashionig

A sneaker kultúra az utóbbi évtizedekben hihetetlen mértékben megnőtt, átalakulva egy szűk niche piactól a mainstream divat és kultúra meghatározó elemévé. A sportcipők nem...

Ajánló